30-38 ZECI DE MII DE VAGOANE ȘI LOCOMOTIVE C.F.R., DISPĂRUTE


Nu ştim în ce măsură sunt, sau nu, reale cele prezentate în textul pe care vi-l supunem atenţiei, dar, pentru „organele abilitate”,
investigaţia ar trebui să se îndrepte spre liniile de cale ferată
„privatizate” – a se citi prăduite – în ultimul deceniu. Ar deveni vizibile
etapele transferului ilegal de la întreprinderea statului român, C.F.R., la
diverse persoane suspecte. În cazul optimist că ar putea deveni
posibilă identificarea persoanelor implicate, funcţiile acestora, chefurile
destrăbălate şi punerea în dependenţă a şefilor din regionalele
respective, cursul ascendent impresionant al averilor lor, destinaţia
finală a banilor şi a consecinţelor în plan economico-social, s-ar putea
lesne observa că sintagma „subminare a economiei naționale”,
eliminată intenţionat din textul legii, nu corespunde realităţii. Cea
potrivită este Jaf naţional! Dacă miile de disponibilizaţi ar fi solicitaţi
să-şi spună părerea, ar ieşi la iveală probe irefutabile pentru a-i putea
trimite în faţa Justiției pe marii hoţi, criminalii României
postdecembriste. Să sperăm că vechiul adagiu: „Dreptatea Divină vine
încet, dar sigur” nu şi-a pierdut valabilitatea. (Ion Măldărescu).

Descărcare text