Skip to content
Înapoi la prima pagină

Revista "ȘTIINȚĂ ȘI INGINERIE" ISSN 2067-7138 eISSN 2359 – 828X _____ IN MEMORIAM Prof.univ.em.Dr.Ing. Mircea BEJAN

Revista "ȘTIINȚĂ ȘI INGINERIE" ISSN 2067-7138 eISSN 2359 – 828X _____ IN MEMORIAM Prof.univ.em.Dr.Ing. Mircea BEJAN

  • Acasă
  • Despre revistă
    • Descriere
    • Obiective și domeniul de aplicare
    • Declarație acces liber
    • Comitetul științific
    • Comitetul editorial
    • Politica de recenzare
    • Taxa de publicare
    • Indexări în Baze de Date Internaționale
  • Arhivă revistă
    • 2024
    • 2019
      • Volumul 35
    • 2018
      • Volumul 33
      • Volumul 34
    • 2017
      • Volumul 31
      • Volumul 32
    • 2016
      • Volumul 29
      • Volumul 30
    • 2015
      • Volumul 27
      • Volumul 28
    • 2014
      • Volumul 25
      • Volumul 26
    • 2013
      • Volumul 23
      • Volumul 24
    • 2012
      • Volumul 21
      • Volumul 22
    • 2011
      • Volumul 19
      • Volumul 20
    • 2010
      • Volumul 17
      • Volumul 18
  • Instrucțiuni de publicare
  • Legături
  • Contact
Prima pagină » Arhivă revistă » 2014 » 26-41 VEHICULELE ELECTRICE

26-41 VEHICULELE ELECTRICE

Această intrare a fost publicată în 2014 Arhivă Revista Volumul 26 și etichetată Mariana ARGHIR Ovidiu-Ioan VULCU la ianuarie 31, 2015 de RC

ELECTRIC VEHICLES

This article presents the advantages and disadvantages propulsive vehicle with an electric motor. This type of propellant can replace thermal engines with high efficiency.
Keywords: electric motor, the hybrid vehicle, Lithium-Ion battery

Descărcare text


Navigare articole

  • ← 26-40 CONTRIBUŢII PRIN MĂSURĂTORI LA STUDIUL VIBRAŢIILOR TRANSMISE ORGANISMULUI UMAN
  • 26-42 SIMULARE COMPUTERIZATĂ A UNUI INCENDIU LA UN AUTOTURISM ÎNTR-UN SPAȚIU SEMIDESCHIS →

Căutare

· © 2025 Știință și Inginerie · Potențat de · Designed with the Customizr theme ·